A kezdetek
2015. november 30. írta: F. Z.

A kezdetek

Nemrég a szervezetem és a mérleg visszajelzései alapján újra elgondolkoztam azon, milyen sok cukrot tömök magamba gyanútlanul naponta, s ezen nem segít az sem, hogy a munkahelyemen kedvezményesen lehet mindenféle üdítőhöz és csokoládéhoz jutni. Kíváncsiságból megnéztem a kedvenc ketchupöm összetevőit is: 100g termékben 22g cukor található, azaz csaknem a negyede a teljes tömegnek. Döbbenet! – ahogyan egy klasszikus bulvárújság címsora minden bizonnyal frappánsan megfogalmazná.

white-sugar.jpg

(Fotó: Free-Photo-Gallery.org)

Teljesen cukormentes életet nem valószínű, hogy lehet, és valószínűleg nem is szükséges élni, de kíváncsi vagyok arra, mégis, mennyit fogyasztok el belőle a mindennapok során ide-oda rejtve a termékekben, mennyire lehet a cukrot nélkülözni, kiváltani, milyen élettani hatásokat érzek, s hogyan alakul a közérzetem.

Hirtelen felindulásból, William Dufty Cukor blues című könyve alapján, lefoglaltam a cukorblues.blog.hu oldalt, ahová, ha időm engedi, a tapasztalatokat és minden egyebet összefoglalom a hetek előrehaladtával. Talán akad a novelláimból már megszokott némi fanyar irónia is. :) Természetesen lehet, hogy két nap múlva feladom, és visítva rohanok végig a Szépvölgyi úton magamba tömni néhány képviselőfánkot, de remélem, ehelyett tartalmas és tanulságos eredmények születnek majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://cukorblues.blog.hu/api/trackback/id/tr908128716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása